نوین گستر
به وبلاگ نوین گستر خوش آمدید!

 

دنیا پر از سین است و شما می توانید از بی شمار سین های عالم، هر کدام را که خواستید بردارید. من اما از میان همه سین ها، سیمرغ را انتخاب می کنم.هرچند گنجشکی کوچکم و هرچند روی شاخه نازک زندگی نشسته ام اما دلم بی تاب پر زدن در هوای قاف است…

بی تاب آن کوه بلندی که روی لبه جهان است و آنطرفش دیگر خاکی نیست و زمینی. و همه اش آسمان و همه اش ملکوت است. و به فکر آن درختم. آن درخت که سیمرغ بر آن آشیانه دارد و شاخه هایش تا دورترین نقطه آسمان رفته است. 

اگر سیمرغی هست پس گنجشک ماندن و بلبل ماندن و طاووس ماندن، گناه است. باید رفت و بسیار رفت. باید پر زد و بسیار پر زد تا آهسته آهسته سیمرغ شد.

اگر سیمرغ را می خواهی باید سفر کنی و این سفری سخت است، بسیار سخت. اما باید خوشحال باشی و سرخوش بروی و سادگی، توشه ات باشد. و باید یاد بگیری که کمتر سخن بگویی و بیشتر عمل کنی؛ پس سکوت، زبان این سفر است و هرچه می روی طعم سبکی را بیشتر می چشی.

سالی نو آمده است و من سفره ای به بزرگی جهان پهن می کنم و هفت سینی می چینم از سفر و سختی و سادگی و سکوت و سبکی و سرخوشی. اما همه سین ها تنها در کنار سیمرغ زیباست که سین هفتم هفت سین جهان است.




تاریخ: پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:سین , هفت سین , هفت سین نوروز ,,
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

با این میوه خطوط صورتتان را بوتاکس کنید

 

برای شما که جهت رفع چین و چروک و خطوط پوست صورت خود تصمیم به تزریق بوتاکس کرده اید پیشنهاد ویژه ای داریم...

 

زیتون تقریبا از 3000 سال قبل از میلاد مسیح مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این گیاه از نواحی گرم و نیمه گرم می‌باشد و موطن اصلی آن را در سوریه و جنوب ترکیه می‌دانند و از این نقاط به سایر نواحی که دارای آب و هوای مدیترانه‌ای هستند برده شد و اکنون از دامنه‌های غربی هیمالیا در شرق تا سواحل اقیانوس اطلس در مغرب و در دو طرف دریای مدیترانه درخت زیتون کاشته می‌شود. علاوه بر نواحی نامبرده در آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی و استرالیا این محصول را نیز می‌کارند و مورد استفاده قرار می‌دهند.

 

میوه این گیاه، حاوی چربی بالایی (بین 35- 15 درصد) است با این وجود منبع خوبی از اسید اولئیک (اسیدهای چرب اشباع نشده امگا9) و ویتامین E است.

 

تحقیقات به عمل آمده و تجربه در بین افرادی که با طب سوزنی آشنایی دارند نشان داده که این میوه ی پر خاصیت می تواند در زیبایی علاوه بر مصرف خوراکی به طور موضعی نیز بسیار موثر باشد.

 

برای شما که جهت رفع چین و چروک و خطوط پوست صورت خود تصمیم به تزریق بوتاکس کرده اید پیشنهاد ویژه ای داریم:

 

هسته ی چند عدد زیتون تازه را گرفته و آنها را بکوبید و خوب له کنید و روی خطوط قرار دهید( بین ابرو، دوطرف دهان و گاهی خطوط عمیق اطراف چشمها ) و مدت زمان پانزده تا بیست دقیقه به حالت خوابیده و آرام بمانید تا خوب جذب پوستتان شود.

 

می توانید زیتونهای بدون هسته را درشت نیز رنده کنید و روی خطوط بخوابانید.

 

این کار را هر روز یا یک روز در میان انجام دهید تا در عمیق تر نشدن چروکها و تا حدودی پر کردن خطوط به طور طبیعی به پوستتان کمک کرده باشید.




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 

زیبا ساختن ابروان میتواند تغییر شگفت انگیزی در ظاهر شما ایجاد کند.اقراق نیست اگر بگوییم که شکل ابرو میتواند به ظاهر شما جلوه دهد و یا جلوه آن را از بین ببرد.


با دیدن این تصاویر علاوه بر آشنا شدن با انواع مدلهای ابرو  می توانید مدل ابرویتان را نیز بر  اساس ترکیب صورت وبرحسب نوع  و طرح اصلی ابرو انتخاب کنید.


تصاویری از جدید ترین مدل ابرو

 

تصاویری از جدید ترین مدل ابرو

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 

 

 راز زیبایی که هالیوودی ها دوست ندارند.

 

4راز زیبایی که هالیوودی ها دوست ندارند دیگران آنها را بدانند!

 

ستاره هالیوودی ها معمولا شیوه هایی برای زیبا شدن دارند که به هرکسی نمی گویند؛ غیر از عمل بینی و بوتاکس کارهایی می کنند که دوست ندارند دیگران از آنها با خبر باشند! متوجه شده اید که " اوا مندس" همیشه جذاب به نظر می رسد؟ما به این موضوع شک کردیم و تحقیقاتی انجام دادیم ، متوجه شدیم آنها رازهای پنهانی دارند.

 

1- خط چشم سفید

 

این وسیله آرایشی بین سوپرمدل ها بیشتر رایج است. " خط چشم سفید چشم ها را بازتر و گشوده تر نشان می دهد ، باعث می شود چشمان شما درخشندگی و روشنی خاصی پیدا کنند".حالا برای اینکه مانند روح به نظر نرسید گوشه چشم ها را خط چشم مشکی بکشید و قسمت داخلی چشم، را خط چشم سفید بکشید.

 

2-لباس های ساتن

 

متخصص زیبایی ما می گوید:" من همیشه به مشتریانم می گویم ، کتان سن شما را بالا می برد!" آنچه که ستاره های هالیوودی ها می دانند این است که لباس های ساتن و لطیف آنها را جذاب تر و باریک تر از آنچه هستند نشان می دهد ، اگر بتوانید کوسن ها و وسایل دیگر پارچه ای را که با آن سرو کار دارید را نیز هم از جنس ساتن انتخاب کنید بهتر است. شاید به نظر بی ربط باشد ، اما متکاهای ساتن برای موهای شما بهتر است. درست است اینها همه هزینه بر است ، اما خوب ، هالیوودی ها به اندازه کافی پول دارند !

 

3- آب میوه "قره قات"

 

اکثر ستاره ها و خواننده ها برای درخشندگی ، استحکام موها و دوام رنگ آنها از این آب میوه استفاده می کنند.

 

4- سفید کردن دندان ها

 

اکثر بازیگران و خواننده ها دندان های خود را سفید می کنند. این کار به آنها زیبایی خاصی می بخشد. البته این کار عوارضی هم دارد که آنها معمولا عوارض آن را به جان می خرند تا زیباتر باشند.




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

خودتان برق لب شکلاتی درست کنید

 

لب‌ها از ماهیچه‌های دور دهان با یک قشر نازک چربی و یک لایه پوستی خارجی تشکیل شده‌اند. رنگ سرخ لب‌ها به دلیل مویرگ‌های خونی بی‌شماری است که زیر پوست جریان دارند و حساسیت آنها مربوط به پایانه‌های پرتعداد عصبی است.

 

برای مراقبت و حفظ زیبایی لب‌ها، برق لبتان را خودتان درست کنید.

 

مواد لازم:

 

یک قاشق چایخوری کره کاکائو

یک قاشق چایخوری روغن نارگیل

یک قاشق چایخوری روغن ویتامین E

چهار قاشق چایخوری کاکائوی رنده شده

 

طرز تهیه:

 

کره کاکائو، روغن نارگیل و ویتامین E را در یک ماهیتابه گرم کنید. کاکائوی رنده شده را به آن افزوده و هم بزنید تا کاملا آب شود. بگذارید کرمی که درست کرده‌اید کاملا خنک شود سپس روی لب‌ها بمالید.




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 

اینطور رژگونه بزنید تا گونه ها برجسته تر دیده شوند

 

برای من که صورتم گرد است اما هیچ برجستگی گونه ای ندارم هنگام آرایش چطور رژ گونه بزنم تا کمی گونه هایم برجسته دیده شوند؟

 

چه صورتهای استخوانی و لاغر و چه صورتهای گرد و تختی که برجستگی گونه ندارند و صاف و یکدستند این روش می تواند در نشان دادن گونه ای زیبا به آنها کمک کند به این ترتیب که :

 

پس از زدن کرمهایی که باید استفاده کنید از ضد آفتاب تا کرم پودر های مورد مصرفتان برای صاف و یکدست شدن و زیبا سازی پوست، از دو رنگ رژ گونه ی نزدیک به هم استفاده کرده ابتدا کمرنگ آن را با برس گرد و نرم رژ گونه درست از کنار بینی شروع کنید و تا کنار گوش ادامه دهید و این کار را برای هر دوطرف کامل و مساوی انجام داده، سپس از رژ گونه ی پر رنگتر استفاده کرده این بار برس را از کنار بینی بزنید اما به حالت هفت گرد و به شکل گونه تا روی گونه ها بیشتر ادامه ندهید و با حرکت رفت و برگشت به آن خوب شکل دهید.

 

با این روش شما با یک میکاپ ساده برای خودتان گونه ساخته اید و اگر هنگام انجام این کارکمی حالت لبخند و خنده نیز به چهره بدهید کار برای شما راحتتر خواهد بود چرا که محل دقیق گونه بر روی چهره ی شما مشخص خواهد شد و این منطقه بر روی صورت همان جاییست که باید از رژ گونه ی پر رنگتر استفاده شود.




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 از بین بردن موهای زیر پوستی

 

اسیدهای میوه در از بین برن موهای زیر پوستی موثرند.یک متخصص پوست و مو گفت:« موهای زیرپوستی ناشی از اصلاح غلط مو است و اصلاح روش موزدایی و استفاده از لایه بردارهایی نظیر آلفا هیدروکسی اسیدها، بتاهیدروکسی اسیدها و پلی هیدروکسی اسیدها در از بین بردن موهای زیرپوستی موثر است.»

 

« موهای زیرپوستی ناشی از اصلاح غلط مو است و افرادی که برخلاف جهت رویش مو، اصلاح می‌کنند بیشتر دچار موهای زیرپوستی می‌شوند و البته روش اصلاح مو از فردی به فرد دیگر متفاوت است و ممکن است برخی با این روش اصلاح خلاف جهت رویش مو دچار موهای زیرپوستی نشوند اما اکثر موارد با این روش اصلاح به این مشکل دچار می‌شوند.»

 

«افراد برای اینکه دچار موهای زیرپوستی نشوند از اصلاح مو خلاف جهت رویش مو پرهیز کنند و برای موزدایی از محلول های شیمیایی و کرم های موبر به شرط عدم حساسیت استفاده کنند.»

 

این متخصص پوست و مو افزود:«اصلاح روش موزدایی و استفاده از محلول اسید استیل سالیسیلیک به صورت دو بار در روز و به مدت یک هفته و یا استفاده از لایه بردارهایی نظیر آلفا هیدروکسی اسیدها، بتاهیدروکسی اسیدها و پلی هیدروکسی اسیدها که همگی انواع مصنوعی اسیدهای مشتق از میوه‌های قنددار هستند باعث می‌شوند لایه فوقانی و مرده پوست برداشته شود، در از بین بردن موهای زیرپوستی موثر است.»

 

وی خاطر نشان کرد:« استفاده از این اسیدها بسته به نوع پوست است و بایستی با درصد خاص و به تعداد دفعات مناسب استفاده شود چرا که درصد بالا و نامناسب و یا استفاده به دفعات مکرر موجب التهاب پوست می شود.»




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 

به همین راحتی صورتتان را خودتان بند بیندازید

 

شاید خیلی وقتها برای یک اصلاح ساده صورت مجبور شوید مدت زمان طولانی را در سالنهای آرایش که البته اگر خودتان یاد بگیرید کمتر وقت شما را بگیرد اختصاص دهید، با سه روش ساده که در اینجا به شما ارائه می شود می توانید خودتان به راحتی این کار را در منزل انجام دهید...

 

چیزهایی که لازم دارید یک دوک نخ مخصوص اصلاح، مقداری الکل، پنبه ی تمیز و یک هد بند یا تل پهن جهت جمع شدن کامل موها در اطراف صورت می باشد.

 

بهتر آن است برای شروع تمرین و یادگیری ابتدا این کار را روی پاها انجام دهید.


روش اول: راحت ترین راه این است که 50-60 سانت از نخ اصلاح را جدا کرده و آن را با پنبه ای که به الکل آغشته شده ضد عفونی کنید و انتهای نخ را به هم گره دهید تا یک خط بسته درست شود سپس با انگشتان شصت و نشانه ی هر دودست با این نخ بسته یک مستطیل درست کنید و همچنان که انگشتان دو دست در دو عرض مستطیل قرار دارند نخ را بپیچانید به طوریکه ضربدری در وسط ایجاد شود، با این کار شما یک پروانه درست کرده اید آن را روی پوست قرار دهید و با باز و بسته شدن خود را اصلاح کنید .

 

شاید در ابتدای کار کمی برایتان سخت به نظر آید اما با تمرین بسیار آسان و راحت خواهد شد.


روش دوم:یک سر بند ضد عفونی شده را به پایه ی میزی که روی آن آینه تان قرار گرفته ببندید و انتهای سر دیگر نخ در دست چپ، تقریبا میانه ی این نخ کشیده شده را با دست راست که به حالت باز است و حتما در آرایشگاهها دیده اید بپیچانید تا یک مثلث دزست شود حال به آرامی آن را با کشیدن نخ دست چپ و باز و بسته شدن مثلث روی صورت بازی دهید تا موها بین پیچش نخ گیر کرده و از ریشه خارج شوند.


روش سوم: بنشینید و پاها را دراز کنید، یکسر نخ را به شصت پا گره زده و بقیه را در حالی که قسمت انتهایی آن در دست چپ و قسمت میانی با دست راست مثلثی شکل شده روی صورت بلغزانید تا موهای صورت آرام آرام گرفته شوند.


نکته :تنها کافیست روش صحیح گرفتن نخ در دستانتان را که می توانید با دقت از افرادی که این کار را انجام میدهندیاد بگیرید،سپس می توانید اینکار را با دو روش آخر انجام دهید اما توصیه ی ما یادگیری روش اول است که بسیار برای شما آسان و راحتتر خواهد بود.




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 

خط چشم  آرايش روزرا بيشتر جلوه می کند

 

خط چشم زيبايي چشمان را چندين برابر ميکند و مژه ها ضحيمتر به نظر مي آيند. خط چشم به رنگهاي مشکي و قهوه اي تيره در دسترس است.موقع کشيدن خط چشم، پلک بالا بايد کاملا خشک و بدون چربي باشد.

 

پلک چشم را با يک يا دو انگشت نگه ميداريم و خط باريکي بالاي چشم، از گوشه داخلي چشم و تا حد امکان نزديک به چشم ميکشيم. سپس از دو سوم خط ، آن را کمي به طرف بالا ميکشيم. براي زير چشم، خط بسيار باريکي از گوشه داخلي چشم شروع کرده و به طرف خارج ميرويم. دو خط در گوشه چشم نبايد به هم بچسبند. يک فاصله کوچک بين دو خط در گوشه خارجي چشم آن را درشت تر نشان ميدهد.

 

براي نشان دادن چشم به حالت طبيعي، همان خط چشم باريک بالاي چشم کافي است و نيازي نيست زير چشم را نيز خط بکشيد.

 

خانمهايي که ميخواهند آرايش روزشان کمي بيشتر جلوه کند، در گوشه خارجي، خط چشم را به طرف بالا و بيرون و کمي پهنتر از گوشه داخلي چشم ميکشند.

 

براي آرايش شب خط چشم را از گوشه داخلي شروع و از وسط مردمک چشم به طرف گوشه خارجي چشم پهنتر و سپس در انتها آن را بسيار باريک تمام ميکنيم. خط ديگري زير چشم ميکشيم و بين دو خط در گوشه خارجي چشم فاصله ميگذاريم که چشم را شفافتر و بزرگتر نشان دهد.

 

چشمهاي بادامي را معمولا با خط بسيار پهن در گوشه خارجي چشم در بالا و خط ديگري در پايين که دو گوشه به هم چسبيده باشند ميتوانيم گرد نشان دهيم و با سايه ، گوشه چشم را بالاتر ميبريم که بسيار زيبا و جذاب جلوه کند

 

در طول روز بجاي خط چشم مشكي رنگ طوسي پررنگ يا قهوه اي استفاده كنيد. و روي انرا با سايه چشم هم رنگ بكشيد تا بيشتر روي چشم بماند.




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 

پوست تان را خانه تکانی کنید

 

● رنگ پوست تان را روشن کنید

 

۲ سفیده تخم مرغ را با آب یک لیموترش تازه مخلوط کنید. سپس این مخلوط را به خوبی بزنید تا کاملا حالت کرمی شکل پیدا کند. قبل از این که شب به تخت خواب بروید، این کرم را به صورت تان بمالید. زمانی که از این کرم استفاده می کنید باید حتما هنگام روز کرم ضدآفتاب بزنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

طريقه استفاده از ميوه‌ها براي پوست

 

ماسك ميوه را بايد بعد از اينكه پوست صورت را از مواد آلوده و چربي‌ها و سلول‌هاي مرده پاك كرديد استفاده كنيد. البته يادتان هم باشد كه پس از انجام بخور، آن هم فقط با آب، ماسك‌ها تاثير بهتري دارند. برای گرفتن راهنمایی و آموزش استفاده از انواع ماسک میوه ها این مطلب را بخوانید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 

جراحی زیبایی

 

یک متخصص گوش و حلق و بینی در مورد تاثیر جراحی زیبایی بر آبریزش بینی گفت: در برخی مواقع که آبریزش و آلرژی شدید است و تا حدی منجر به عطسه‌های مکرر، گرفتگی شدید بینی یا خارش زیاد می‌شود افراد نباید بینی خود را جراحی کنند.

 

 افرادی که آلرژی‌ خاص یا آبریزش مداوم از بینی دارند آیا امکان جراحی پلاستیک دارند ؟ در برخی مواقع آبریزش و آلرژی شدید است و تا حدی منجر به عطسه‌های مکرر، گرفتگی شدید بینی یا خارش زیاد می‌شود ولی در مواقعی این حالت کمتر است.

 

در مواقعی این حالت کمتر است که می‌توان در آن زمان جراحی را انجام داد یا با مصرف کردن دارو میزان آبریزش و گرفتگی را کم و سپس به جراحی اقدام کرد.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پاسخ به اینکه گفته می‌شود افرادی که جراحی زیبایی بینی انجام می‌دهند تا آخر به طور کامل نمی‌توانند بینی خود را تمیز کرده یا با دستمال نوک بینی را بگیرند، تصریح کرد: این مسئله در ابتدای جراحی صحت دارد. ممکن است فرد یک مقدار آبریزش بینی و گرفتگی داشته باشد که نباید به بینی خود دست بزند و تا یک ماه پس از جراحی تحمل کند. حتی ممکن است در برخی افراد تا 4، 5 ماه ادامه یابد ولی بعد از این مدت بعید است که این روند ادامه یابد.

 

البته ممکن است در موارد نادر با تغییر در اعصاب بینی اشکالاتی در بینی پس از جراحی ایجاد شود که ماندگار باشد ولی در حالت نرمال اگر عمل به خوبی انجام شود این اتفاق خیلی نادر رخ می‌دهد.




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا


 

 

جراحی زیبایی,زیبایی,زیبایی صورت

 

جراحی های زیبایی درتمام موارد بی فایده تلقی نمی شوند، گاه لازم است با ایجاد کمی تغییر دریکی از اجزای صورت که نافرم بودن آن اعتماد به نفس مان را گرفته مجدد حس اعتمادبه نفس را به وجود خود بازگردانیم. زیرا اعتمادبه نفس نداشتن عوارض نامطلوبی برسلامت روان و روابط اجتماعی فرد به جای می گذارد که این عوارض از عوارض انجام جراحی های زیبایی بیشتر ایجاد خطر می کنند. جراحی های زیبایی تنها زمانی بی فایده تلقی می شوند که فرد بدون هیچ مشکلی و با وجود برخورداری از صورتی مناسب و ایده آل تنها به سبب وسواس فکری متقاضی آن هاست.



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 

 

انتخاب ذرنگ مناسب برای آرایش پوست

 

قبل از شروع به آموختن آرایش صحیح لازم است کمی درباره رنگ و انتخاب رنگ مناسب برای پوست اطلاعاتی داشته باشیم. معمولا رنگ پوست را در آرایش به رنگهای روشن، پریده، متوسط و تیره طبقه بندی میکنیم و با توجه به آن رنگهای مناسب را برای آرایش در نظر میگیریم، البته با در نظر گرفتن هماهنگی با رنگ چشم و مو.


رنگ پوست معمولا به رنگهای زیر طبقه بندی میشود:

 

۱ - پوست سفید: پوستی است بدون ماده رنگی. این نوع پوست بسیار سفید و شیری رنگ است و رگهای زیر آن قابل رویت هستند. موها سفید و بیرنگ هستند و عنبیه چشم معمولا صورتی یا آبی و حدقه چشم قرمز پررنگ است که البته این نوع پوست بسیار نادر است.

 

۲ - پوست روشن: پوستی است که کمی صورتی به نظر میرسد. اشخاص صاحب این نوع پوست معمولا بلند قد با موهای بلند هستند و بیشتر در کشورهای شمال غربی اروپا زندگی میکنند.

 

۳ - پوست طلایی: این نوع پوستها اگز روشن باشندزرد و اگر کمی تیره باشند، ته رنگ طلایی دارند. دارنده این نوع پوستها را معمولا زردپوست میخوانیم که این امر همیشه درست نیست. بیشتر مردم پوست زرد با ته رنگ طلایی دارند.

 

۴ - پوست خرمایی (گندمی): گاهی افرادی را میبینیم که میتوانیم بگوییم رنگ پوستشان خرمایی است. این پوست میتواند قهوه ای روشن یا تیره باشد با ته رنگ زرد یا قرمز.

 

۵ - پوست آبنوسی: آبنوس نام چوبی است که تقریبا سیاه استولی نه خیلی سیاه. انواع پوتهای بسیار تیره مثلا زیتونی تیره، زرد و قهوه ای را در این رده قرار میدهیم.

 

۶ - پوست زیتونی: این رنگ پوست را بیشتر شبیه رنگ زیتون میدانند و معمولا رنگی است زرد مایل به سبز با ترکیبی از قهوه ای و افرادی با رنگ پوست معمولا موهای تیره دارند. با توجه به رنگ پوستهای مختلف باید کمی هم ترکیب رنگ را بدانیم تا انتخاب رنگ مواد آرایش برایمان ساده تر باشد.

 




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

عکس های  جدید و زیبای آرایش چشم در سال 2012
 
 
 
 
 
 
عکس های از جدید و زیبای آرایش چشم در سال 2012

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

دلایل ریزش مو در خانم ها چیست؟
 
 
 
 
 
دلایل ریزش مو در خانم ها چیست؟



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

ریزش موی خود را با این دانه گیاهی برطرف کنید
 
 
 
 
 
ریزش موی خود را با این دانه گیاهی برطرف کنید



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا


با موهای زاِد خود چه کنیم؟
 
 
 
 
با موهای زاِد خود چه کنیم؟



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

زنی 34 ساله که قربانی جراحی زیبایی شد! +تصاویر
 
 
 
 
زنی 34 ساله که قربانی جراحی زیبایی شد! +تصاویر



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

راه هاي مراقبت از لب ها در زمستان

 

 روغن ها و مرهم های مرطوب کننده و جوشانده ها می‌توانند راه حل مناسبی باشند!
لب ها در زمستان: چرا ترک می‌خورند؟.....
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

لوسیون مخصوص جوش های صورت :

25 گرم الكل 40 درجه .....ایی پوست،آرایش،این

 


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

طرز تهیه كرم :

در ظرفی 3 گرم الكل لانی، 5 گرم لانولین، 10 گرم روغن بادام شیرین، 20 گرم آب مقطر یا گلاب، 1 گرم تالك، 1 گرم.......

زیبایی،آرایش،زیبایی پوست،پوست

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

عکس هایی زیبا از میل سفارش خانم ها
عکس هایی زیبا از میل سفارش خانم ها




تاریخ: چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:پوشاک , زیبایی و پوشاک , ,
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

عکس های دیدنی زیبا ترین دختر جهان در کتاب گینس
 
 
عکس های دیدنی زیبا ترین دختر جهان در کتاب گینس



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

صفحه قبل 1 صفحه بعد